CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 9, 2009

RomanTIKUS~


Romantik? adakah anda romantik? ataupun romantikus?? baru2 ni aku telah di'test' utk memilih few photo and pilihan aku menunjukkan aku adalah seorang yang romantik...(bukan romantikus ok)...aper la sebenar nye romantik ni kan? ada orang kata lelaki bg bunga romantik. ada juga kata makan kat tempat gelap pun romantik( romantikus sampai kena tangkap basah). ada yang kata jalan2 kat tepi pantai berdua di bawah cahaya bulan pun romantik. aish~ mcm2 la...hehe aku pun xtaw nak cakap...cuma masuk kan dalam entri utk difikirkan oleh semua...romantik kah kiter? perlu ker romantik?aku romantik?? aku rasa test tu salah~~huhu~~

Konon-konon romantik di Zoo Negara...(praktis nak tunjuk kat anak nnt) hehe~

p/s: lupa lak nak cakap romantikus tu aper...romantik yg pura-pura..lama2 perangai romantik tu mencicit lari mcm tikus..hish~

0 comments: