CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 7, 2009

cuit2 pantai...

Nampak menarik x main cuit2 pantai? sebenar nyer ni time curik2 masa jadi 'milo girl' masa main beach volley ball aritu...lepas tgkp gmbr, terus kena masuk laut sbb bola masuk air...hehe
skrg ni time cuti...hotel ni penuh ngan orang..best betol tgk orang2 bercuti...masa aku kecik2, aku xpernah g bercuti...sbb aper? aku rasa bukan sbb duit sbb selalu nyer aper aku mintak, mak ayah aku insyALLAH akan bg...tp aku rasa sbb nyer mak ayah aku x suka berjalan...masa kecik, aku asyik g KL..KL dan KL...sampai dah bohsan giler ngan KL...blaja plak kat KL 5 thn...aiyak~~akhirnya aku cuma g bercuti ms g rombongan skola..tu pun lepas guling2 buat drama depan mak ayah..hehe~(jgn amalkan menda ini)

kenapa orang suka melancong??? sbb best? sbb nk hbs kan cuti? nk tenangkan fikiran? nk hbs kan duit? atau terpaksa ikut cakap anak-anak yang dok guling2 seperti aku? hehe~ aku suka g tempat orang...seronok aper? walaupun hbs duit, tp experience ke tempat orang tak bole dijual beli...tempat yang 1st yang nk g mesti la Mekah...yg ke-2 pyramid...yg ke-3 taj mahal...yg ni la the 1st three yang nak pegi...biler dah berjaya pegi, akan aku tmbh lagi list nyer...hehe~

p/s:kepada yg g vacation ngan family...hargai mereka selagi ada. kerana mereka begitu berharga =) hanya memory, yg akan kiter simpan sampai tua (kecuali kena dementia) hehe

0 comments: