CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 14, 2009

Coral Bay Resort dalam kenangan

Demi meng'confirm'kan diri sebagai orang gomen, aku di'paksa' pergi ke Coral Bay Resort, Pangkor...ni kursus sambil bercuti la ni...hehe pastu muka aku yg x braper nak cerah terus la bertukar jd x cerah langsung huhu~ maklum la...2 mggu berkampung kat situ...aish~

.: Ni la muka time excited naik feri ke Pulau Pangkor... :.

Sampai kat Pangkor, aku pun naik la van kaler pink tu...(nyesal plak x tgkp gambr van tu)...dan dier pun bwk la g Coral Bay Resort tu..aku x sure braper star resort ni tp yang penting kat situ la aku dok berkmpg selama 2 minggu...baju hntr dobi, mkn 6x sehari, bgn tdo bilik bersepah tp balik kursus bilik dah bersih n cantik semula...ish~ dahsyat kan...

.: Bilik aku dok berkampung :.

.: 1st meal kat sini. nmpk sedap kan...thousand island...slurp~ :.

Dan mcm biasa la...depa mesti bg group nyer...group aku nama COOL..sbb aper? sbb masa 1st time kumpul ikut group tu, semua pun tgh menggigil sejuk. aper lagi, sbb otak masing2 dah beku, letak ajer COOL ha~ cool kan?? hehe...

.: COOL's member...sumer pun cool ajer :.

.: Our maskot. hentam kromo ajer buat pokok ni :.

.: nie maskot group Hakuna Matata. bentuk lion :.

.: ni adalah hasil imaginasi liar aku. hehe~ baru pandai main belon ni :.

.: My Chihuahua yang cute :.

Aktiviti kat cni sgt la byk...penat! hbs ajer kul 10.30pm tu, aku mmg confirm gol lah~ tanpa ragu2... tp yg best nyer, waktu petang ada liga beach volley ball...fav aku ni...walau pun kalah dan cali berjaya serve setajam nyer ke muka aku (hidung makin kemek & concussion sekejap) tp really enjoy..biler dah xder keje tu, g la jog sekejap...(nak bakar lemak yg berkumpul sejak makan 6x sehari)

.: Jogging :.

.: Tgh buat discussion pun sempat ajer posing :.

Untuk malam bakat, kami plan buat puppet show. setelah tgk beberapa contoh dlm youtube, kami pun menghentam la mcm2 idea pada sock yang mahal giler kat pangkor tu...Masa mlm bakat tu mmg berbakat rupanyer bakal2 doktor ni..ada wayang kulit, ada pantomin ala2 charlie caplin, para-para sakura and blue hyppo...aish..mcm2 la...mmg la byk gelak mlm tu haha~

.: ni la Serbi. pokok sebelah tu ada pokok nk pusing2 menari lagu hindustan :.

.: Dan hasil nyer, kami dapat 3rd place :.

Aish~ 2 minggu tu kejap ajer..pejam celik pejam celik dah hbs induksi aku...dah kena kembali ke tempat keje masing2...tp mmg memberi makna la dok kat sana selain menghabiskan masa bersama student UKM yg tah biler dapat jumpa lagi tp dapat juga tmbh kwn2 baru. dapat juga tau byk mana elaun yg gomen worker dapat (apa kaitan ni?) dan dapat menikmati keindahan pangkor (support cuti2 m'sia) walaupun ada yang kurang menarik seperti kena marah2, kelam kabut g hall sbb lewat dan kena byr rm10 sbb terlajak sign attendance, tp Coral Bay Resort ttp menjadi kenangan yg menarik =)

.: Ni adalah pemandangan jeti pangkor pada pukul 8.00am....dah nak balik =( :.

0 comments: