CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 8, 2009

Carrot, Egg & Coffee Bean ...


jgn pelik plak naper aku letak tajuk ni...tapi coffee bean tu mcm best...baru2 ni aku attend la talk yang menanyakan tentang ni...anda pilih yang mana? scenario dier mcm ni ' carrot, egg and coffee bean ni di rebus dalam air yang panas. mana satu pilihan anda?'...ha...pilih pilih...jangan x pilih...

masa ni aku pilih telur...dan aku xtaw naper aku pilih telur pdhl aku adalah penggemar coffee...rupanyer at the end, aku tahu naper aku pilih telur...

sebenarnya maksud disebalik nyer ialah...
carrot: carrot pada mulanya keras tetapi biler direbus akan jd lembut. maksud tersirat ialah anda seorang yang kuat tp apabila dilanda masalah akan jd lemah semangat.
telur: telur cair tapi bila direbus menjadi keras. anda adalah seorang yang lemah akan tetapi disebbkan masalah dan cabaran hidup, anda menjadi seorang yang kuat semangat terlalu keras sehingga tiada perasaan.
Coffee bean: rebus coffee bean akan menyebabkan dier melt and mengubah nature air tu menjadi air nescafe yang sedap dan berbau harum. menandakan walau mcm mana pun cabaran atau masalah itu, seseorang itu xkan berubah malah berjaya mengubah orang2 disekeliling dier.

haa....mcm tu la...dan aku sekarang dah taw kenapa aku memilih telur~~

0 comments: