CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, September 11, 2009

Planning a Wedding-Buat Wa Pening Lor~

Biler nak kawen....aper nak perlu pikir???

1. Tarikh nak kawen...(erk ni rahsia)

2. theme kaler aper...(aku nak kaler ni...mak nak kaler ni...dia nak kaler tu...mak dier? hahah baik jgn tanya)

3. baju sanding kaler aper? baju nikah nak buat sendiri ker? atau sewa ajer? umah dier nak pki kaler aper? malam berinai nak pki baju aper? braper byk baju nak salin?

4. Make up aku mcm maner? mak andam mana nak ambik? cantik ker dier make up? ker nnt jd tepung gomak? jd cina opera?

5. photographer mana nak ambek? mahal x? cantik x shoot dier buat? videographer lagi??? (owh yg video ni abg ipar aku boler settle...hehe)

6. kad kawen nak tempah braper byk??? bapak aku mesti jemput 1 kampung la...dah braper tu?kos sekeping?? kalo aku nak design cam ni cam tu..mahal x?

7. bunga telor? goody bag? souvenir? eh aku nak beli braper juta ni???

8. saper nak masak eh makanan sumer...(ni orang kmpg masak la ni...xkan mak ayah aku nak amek catering...karang org kmpg ckp aper plak...) tp makanan pengantin??? ( ni lg senang...akak ipar aku ada...hahaha)

9. Hantaran nak beraper bls berapa? aku nak bubuh aper? saper nak gubah? braper budget hntran?...(aku tempah kat kedai je la)

10. pelamin aku???? waaaa....aku terlupa la plak...(aku amek pakej ajer ngan mak andam...senang...x tmbh pening kepala aku)

dah...dah...aku x sanggup nak pk lagi...aku nak tdo...pening...pening....(rs nak cancel kawen..huhu)

0 comments: