CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, September 23, 2009

.: Aidilfiri penuh makna :.

Pejam celik ruper nyer dah raya ke4 ruper nyer...penat la pulak beraya belah mak mentua...hehe...tp raya aidilfitri ni mmg sgt la bermakna buat aku...bukan aper...aku ngan post-call syndrome nyer ngantuk2 drive balik. nak minum red bull ker livita ker pose la pulak...nak xnak tahan ajer la...sampai ajer kat umah, 15 minit lepas tu abg aku sampai dr KL...lor...baru aku tau, sumer adik beradik aku raya kat Keratong tahun ni....hehe~

Maka di pagi raya yang hening tu, cukup la sumer adik beradik, ipar duai dan anak2 sedara aku iaitu.........................

Ketua rumah: Haji Jalani b Mat Ya
Pen. Ketua rumah: Hjh Saleha Hashim
Anak 1: Zainuddin Jalani & Afeeza beserta anak2 - Ammar Qayyum & Akhmal Qayyum
Anak 2: Azman Maslan & Norhashimah Jalani - Fathin Suhaila, Amirul Asyraf & Yasmeen Hasreena
Anak 3: Nik Mohd Khuzairi & Ruhaiza Jalani - Nik Nur Husna, Nik Mohd Nazrul Hazmi & Nik Mohd Raif
Anak 4: Nor..................(mls nak eja nama sendiri..) hehe

Wah...bahagia rasa nyer..kalo x, sumer pun nak bery umah mentua...mcm 2 thn lepas, aku beraya ber3 ngan mak ayah aku jer...cis..mentang2 aku sorg x kawen lagi...huhu~ yg haru biler salam2 tu ha...pastu dapat plak solat jemaah ramai2...berderet bentang sejadah..walaupun si kecik Raif yg baru 2 thn tu berlari2 depan sejadah ngan pampers ajer (nmpk sgt x khusyuk...huhu) yg penting raya ni sumer family aku berkumpul.....bahagia nyer =)

0 comments: