CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 2, 2009

driver & signal

Aku sedang bwk keta...hurm...pndg kiri..pndg kanan....senyum..senyum...gelak gelak dgr kiran bergurau senda...yea...aku pendengar hot fm time drive...tp aku x puas hati ngan brother bwk van kat depan.."oi cik abg...mkn angin ker???" punya la lembab bwk keta...meter aku 40km/jam...aish slow betol ni...baru aku nak horn, van tu terus ke kiri, msk shell...aish nak isi minyak rupa nyer...bg la signal...x der la aku berang ajer follow bontot ko...

aku bwk keta lagi....gelak2 lagi...tetiba keta kat belah kanan aku ngan tetiba msk depan keta aku skreeet~~~~cis..cis...mmg tut tut tut tut tut ************* sensored sumer kata2 aku lepas tu....mmg cari pasal la keta ni...nsb keta belakang x sondol bontot keta aku...kalo x, duit lagi....

hurm~ aper ni para driver sumer??? nak psg signal pun ssh ker? kena byr? wei free of charge doh~ aper da....kalo aper2 jd x pasal kena byr...ey....ada otak x mau pakai...ada tgn tolak signal x mau guna...tut tut tut....hah!

0 comments: