CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 25, 2009

Gajah...@ Gandah

oh~ excited betol rupa aku time datang cni...kan aku ni penyokong seruan gomen..cuti2 malaysia~ hehe walaupun aku bz kat spital, tp aku tetap berjalan2 (aku kesah aper...) hurm...contoh nyer aku mmg buat keje x berfaedah ngan melawat gajah2 mandi......tp aku tgk ajer org2 mandikan gajah...x mau join sbb...(lihat gmbr di bawah)

yer...cuba bayangkan jika aku mandikan gajah bersama2...seronok betol laki aku mencuci mata dan aku tidak mau aku menjd pencuci mata lelaki2 yang lain...karang kantoi la spare tyre aku yang aku simpan ni =)

walau pe pun, lawatan sambil blaja ni disertai oleh 3 orang bakal adek ipar aku...mmg penuh la belakang kereta aku...walaupun main cilok2 ajer jalan nak g ke sana, tp yg penting pulang dr Gandah, kami dapat makan ABC free yg di sponsor oleh Encik Keri & Puan Mida...hehe TQ yer... aish...kiter layan je la ~~ salam cuti2 malaysia~

0 comments: